norahansen.blogg.se

...

Publicerad 2014-08-07 08:36:59 i Allmänt,

Efter att jag hade publicerat inlägget "hööks favoriterna"
Så gick det ju förståss inte att logga in här på bloggen mera. Skitjobbigt. Nu funkar det.
Ska jag berätta lite om vad jag gjorde igår då. 
Jag var till Ericas, vi höll på med hennes nagellack.  Hon har ju ändå, 116 stycken! ;)
Sen hade jag ingenting att göra, så jag cyklade till ridplanen för att kolla på de nya hästarna. (Som visserligen har varit här förr)
Åkte till Emmes på kvällen.  Måste faktiskt säga att Zicko var otroligt jobbig. Han satte den envisa sidan till och BARA j*vlades med mig HELA tiden. Men tror jag ska försöka pröva på nåt helt annat nu. Då kanske han lossnar.
Godmorgon bloggen!
Not bad Erica!

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2014-08-07 10:51:01

Hehe! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela