norahansen.blogg.se

Hästfrågor- Del 1

Publicerad 2014-08-03 19:10:03 i Allmänt,

Hittade lite hästfrågor som jag tyckte var kul att svara på.
 
1. Har du/har du haft en egen häst?
Nej, det har jag inte :)
 
2. Har du haft/Har du foder häst?
Japp! Zicko <3
3. Medryttarhäst?
Nope!

4.Sköthäst?
Ja, Wilma förståss! 
 <3
 
5. Din häst?
Zicko är ju på sätt och vis min. 
 
6. Färg? 
En vit, skimmel. 
 
7. Ras?
Har faktiskt ingen aning. Men han har nog arabblod i sig!
 
8. Bästa bus?
Om man står med ryggen mot honom, så knuffar han om kull en. 
 
9. Ålder?
26! Hehe, gammal gubbe!
 
10. Bästa minne?
Den träningen när jag hoppade 80cm! :D
 
11. Sämsta minne?
När vi blev "påkörda" och han skadade sig.
 
12. Högsta du har hoppat?
Runt 80cm.
 
13. Har du tävlat? Isåfall vilken gren?
Jag har tävlat hoppning och dressyr. Med Zicko endast hoppning. 
 
14. Hur ser din grimma till din häst ut?
Den är blå-rödrutig
 
15. Hur ser sadeln ut?
En svart wintec allroundsadel :)
 
16. Tränset?
Ena ser ut såhär.
 
Andra är ett mexikanskt!
 
17. Hur stor är hästen?
Han är en liten D-ponny. 143cm
 
18. Favoritras?
Shettis helt klart!
 
19. Favoritfärg på häst?
Jag gillar svarta och skäckar. Men om jag måste välja blir det nog svart!
 
20. Favoritgångart?
Galopp!
 
21. Favoritridskola?
Annas stall och Stall Kvarnbacken!
 
22. Häst eller ponny?
Ponny
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela