norahansen.blogg.se

I Pelosoffan

Publicerad 2014-08-02 12:17:21 i Allmänt,

Hej allihop!
Vet ni var jag är?
Jo, i Pelo. Och Amanda är inte hemma... Hehe ;)
Ipaden låg sådär inbjudande bredvid mig. Så jag skriver ett blogginlägg från den nu på samma gång. 
Hoppas det var OK att jag lånade den :)
Idag ska mamma ha kalas på kvällen, men jag ska försöka hinna till Emmes efter eller före. 
Tänkte försöka mig på att rida ut i terräng. Har inte kunnat göra det på evigheter. Djuren i luften har varit hemska.
Red ett riktigt dressyrpass, förra gången. Som faktiskt bara bestod av skritt och trav. Jag tyckte att jag kände mig färdig när jag hade jobbat honom ganska intensivt i traven. Man behöver inte galoppera varje gång.
Han var helt okej. Men det syns att han inte har arbetat speciellt mycket på sista tiden. Inte för att det var planen heller, han ska ha kul. :D Men han är pigg och glad trots värmen. Det är bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela