norahansen.blogg.se

Taggad på att blogga igen!!!

Publicerad 2014-08-20 18:54:41 i Allmänt,

 
Hej hej hörni!
Bloggningen har just nu varit sämre än sämst.
Men jag har INTE haft någon som helst inspiration, inget att blogga om, inga ideer, ingenting...
Så varför blogga alls då? Har just nu gått igenom en periord, som jag har fått fundera så himla mycket. Har inte vetat NÅGONTING om vad jag ska ta mig till. 
Men som tur har jag fått det uppnystat. Så otroligt skönt att ha en plan.
Hoppas nu bara att den håller. 
Har gjort några intressanta saker under dessa dagar, men annars har det bara rullat på som vanligt. Skola-hästar.
Känner mig lite ledsen öve. Att jag inte har varit till Zicko på 2 dagar..... Det känns jättesurt. Men han har haft ledigt. Imorgon ska jag dit. Planerat att åka varenda dag resten av veckan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela