norahansen.blogg.se

Terrängponnyn Zicko och näst sista dagen av sommarlovet

Publicerad 2014-08-09 15:45:12 i Allmänt,

Hejsan hejsan!
Igår var jag ute och red i terräng, första gången på ett tag nu. jag tänkte att Zicko bättrar sig nog på planen om han får gå i terräng lite mer regelbundet. Det har varit så himla mycket djur, så det har helt enkelt inte gått att rida ut. 
Men nu har det lättat lite, och det funkar bra. Zicko var pigg, men inte FÖR pigg. Riktigt rolig faktiskt!
Nu är det näst sista dagen av sommarlovet. Känns lite ledsamt. Ja, man skulle ju ha kunna haft det längre. Men men... Idag, har det varit sjukt dåligt väder. Det har regnat och så. Allmänt grått. 
Men jag tänkte att jag ska ändå, att jag ska vara i stallet och njuta de sista dagarna. 
Zaiiickooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela