norahansen.blogg.se

Uppdatering

Publicerad 2014-08-30 10:45:00 i Allmänt,

Hejsan hejsan!
Tänkte skriva lite uppdatering här nu mellan varven.
Igår, var det fredag. Mamma och Pappa for vid 6 tiden och var borta till morgonen. De skjutsade mig till Emmes på samma gång. Ja, vad kan jag säga?
Zicko var riktigt superladdad. Red i en hage, vilket gjorde han ännu mer laddad. Lite bockar och annat trams höll han på med, men jag satt ju kvar åtminstone!
Pratade med E ganska mycket. Trevligt. Gjorde inte nåt speciellt. 
 
 
"Renen"
Jag spenderade resten av kvällen med att titta på film.  Vilken tror ni? Ja, jag tittade på The fault in our stars. 
Filmen var betydligt bättre än första gången jag såg den. Bölade sönder på slutet haha ;)
 
 
Ja, vad ska jag göra idag då? Ikväll är det venetsiansk (Villavslutning) Och jag har faktiskt INGEN aning om vad jag ska hitta på. Jag kanske far med Mamma och Pappa till min farbrors villa. Eller så är jag någon annanstans?
 Får se!
 
Men nu lite före kvällen.  Närmare sagt halv 1. Ska jag rida Nipsu med Josefin och Teija.  Vi far första gången i terräng.  Och jag har ingen aning om hur det kommer gå, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela