norahansen.blogg.se

Vad gjorde jag igår?

Publicerad 2014-08-22 20:52:00 i Allmänt,

Hejsan bloggen. 
Puh, vilken dag det var igår...
Skolan var ganska tung, när jag kom hem så fick jag en fråga om jag ville rida Baccus på en träning. Visst ville jag det. Baccus gick bra. Var nöjd med honom!
 
Efter det for jag direkt till Emmes. Zicko hade ju förstås rullat sig i VÄRSTA lerpölen! Han var brun hela han. Spolade av honom och sadlade. Har ridit en del andra ponnyer nu så Zicko kändes nästan ovan! Men han var såå pigg! Gapskrattade åt han fasoner. Sprängde iväg på långsidorna bland annat. Övade på att lyfta galopp från trav,skritt och halt. Det gick super!
Gosade med honom extra länge. Han stod med huvudet i min famn, med slutna ögon. Jättelänge...<3
 " Loved you yesterday, love you still, I always have, I always will..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela