norahansen.blogg.se

Hej helgen.... Du är så välkommen!

Publicerad 2014-05-16 21:23:44 i Allmänt,

Sen måndag har jag suttit och väntat på helg. Hela veckan har varit tung.
Ska bli skönt att sova imorgon!
Ikväll har jag varit i gamla skolan. Det var ett vårjippo.
Det var kul att vara i skolan här igen. Man kände sig som en jätte. Allt var så litet!
Vi planerade mycket för sommaren. Snart snart!!!! Är så himla taggad för sommarlovet!
Imorgon ska jag till ridplanen klockan 12. Ridlektioner förståss!
Rider möjligtvis Baccus på sista lektionen. Och på söndag ska jag rida Zicko!
Det var en halv evighet sen jag red honom. Måste vara med honom mer känner jag. 
Saknar honom otroligt mycket. Fina fina ponnyn..... Min kärlek tar aldrig slut. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela