norahansen.blogg.se

Lite RIKTIG uppdatering

Publicerad 2014-05-20 20:33:56 i Allmänt,

De här senaste dagarna har varit lite dåliga. 
Jag har tagit en liten "halv" bloggpaus. 
MEn det gillar jag egentligen inte. Jag tycker att antingen ska man blogga, eller så ska man inte blogga alls. 
Inte sådär 1 inlägg per dag. Och jag har kommit i den svackan nu. 
Har haft ont om tid, och ingen inspiration till att blogga. Har tänkt på tidinställda inlägg och så. 
Men det har inte funnits tid till det. 
Har varit väldigt mycket i stallet och det har tagit det mesta av min tid.
Satsar på ridningen mycket nu. Så bloggen har legat åt sidan en hel del!
Men jag vet att de som är toppbloggerskor. Har miljoner andra saker att göra, men de bloggar ändå!
Jag vill också klara det, få den här uppdateringen att flyta på. Som rinnande vatten, ingenting att fundera på liksom. Det ska bara komma automatiskt!
Jag vill ha en blogg som jag är själv nöjd med. Som jag vill att läsarna ska tycka att är intressant. 
Inte någon blogg med 5 ord på varje inlägg och ett " nu har jag bråttom, ses!" i slutet på varje.
Och en dålig mobilbild. 
Jag vill ha en blogg, med nya fräscha bilder, och en tanke bakom det jag skriver. 
Lite känslor och lite mer beskrivning. 
 
Just nu. Har jag inget av detta. 
 
Jag har satt enda från början, väldigt höga krav på mig själv och bloggen. Ett av kraven, är absolut INTE att få hundratusentals läsare. Visst kunde de va kul att få de, men det är inte nåt "mål".
Nej, de största kravet är att jag ska vara nöjd med min blogg.
Nöjd med det jag har byggt upp, nöjd med det jag har skrivit, nöjd med bilderna jag har lagt upp.
Nöjd med de inläggen jag publicerat. 
 
Och om jag ska vara nöjd med det, så måste jag jobba hårt. Så är det bara.
Jag vet inte, vad jag har gjort för att den här bloggningen just nu har gått så dåligt. 
Men det är ingenting jag tycker att man ska gå och grubbla på. Jag får ta nya tag. 
Sommaren är snart här, jag klarar det, vi klarar det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela