norahansen.blogg.se

Mitt favoritmärke- hästutrustning!

Publicerad 2014-05-01 12:25:37 i Allmänt,

Jag kollar nu välidgt mycket på hästutrustning. 
Vad det är för märken, billiga eller dyra, var kan man få dom, kommentarerna och så vidare. 
Så mina favoriter är:
 
Lami-cell
Jag älskar Lami-cells saker.
De är vad jag har hört, bra kvalite på sakerna.
Och det är otroligt snygga färger. De är jättebra på att matcha. Mycket nytt och fräscht.
Har faktiskt ingenting själv därifrån. Men det ska inköpas snart! 
 
JH Collection
Allt från JH Collection är superfint.
Jag älskar deras ide  med kronor på t.ex lindorna. 
Det kan ju va lite dyrt. Men har också hört bra om kvaliteten.
JH Collection har jättemycket stilrent. Det är så megasnyggt enligt mig. 
Mycket blått och brunt. Med GULD. Haleluja!
Allting ser så elegant ut och man ser jätteproffsig ut med saker från JH Collection!
 
 
Glen Gordon
Jag fastnade för märket första gången jag såg nåt från Glen Gordon.
Gillar deras logo mycket!
Glen Gordon har enligt mig. Mycket av allting. 
De har stilrent, men också färgglatt! Det är så det ska vara.
Gillar även att de sätter mycket bling bling på saker!
De har också de coolaste pannbanden jag har sett!
 
 
 
 
Jag älskar dehär märkerna och tittar ofta på dem!
Hoppas att jag kan köpa något därifrån!
 
//Nora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela