norahansen.blogg.se

Några saker...

Publicerad 2014-05-24 13:30:00 i Allmänt,

Jag är dålig på....
 
- Att behärska mig i vissa situationer. Har ganska mycket temperament ;)
 
- Att sluta grubbla, om det ens händer en liten sak. Så kan jag grubbla till döds på det. Måste släppa det!
 
Att höra av mig mina kompisar kan skicka med varandra jättemycket och jag vet INGENTING... Är inte så uppdaterad!
 
Jag är bra på att...
 
-envisas. Jag ger mig aldrig förrän jag är nöjd!
 
-  Svåra ord och texter. Eftersom jag läser väldigt mycket. Så tycker jag att jag kan ganska mycket svåra ord.Och förstår texter väldigt lätt. Läsa, det ska man!
 
Att vara glad och social
Jag tycker om att prata med folk. Vill att alla ska få ett litet "Hej!" Och "Hur går det" typ. Tycker att jag är bra på att vara glad och social mot alla!
 
Jag önskar mig...
- Ridstövlar! (till födelsedagen kanske jag får ett par!)
 
- En egen häst. Är riktigt sugen på det nu!
 
- Att sommaren ska bli den bästa på länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela