norahansen.blogg.se

7 saker jag älskar <3

Publicerad 2014-11-28 15:00:00 i Allmänt,

Ville ha lite postiva saker här på bloggen också, så här kommer 7 saker jag älskar.
 
 
1. Citat...
Jag älskar citat, det finns ALLTID ett citat för varje situation i livet. TRO MIG!
 
2. Roliga människor...

Människor som får en att skratta så man gråter, är riktigt bra människor.
 
3. Hästar...

No shit?! Såklart jag älskar hästar. En häst är på riktigt den bästa läraren man kan ha. 
 
4. Hästböcker...

Okej, ni som inte är hästmänniskor. Kanske inte förstår hur otroligt bra hästböcker är.
Men jag tycker, att det inte finns några andra böcker som är bättre än de!
 
5. Att sova...

Man kan inte få uppleva något i sitt liv som är skönare än att sova... åtminstone inte i min värld.Håller ni med?
 
6. Naturen... 
Jag älskar naturen. Något mer, behöver jag nog inte säga. 
 
7. Frihet...

Om du vill få mig lycklig. Släpp mig då fri....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela