norahansen.blogg.se

Allt jag köpte

Publicerad 2014-11-18 20:47:29 i Allmänt,

Hej hej!
Nu har jag kommit hem. Det var jättekul på Hööksbutiken! Det var en jättestor butik, med jättebra betjäning. På SVENSKA! Okej, men det här är det jag köpte. Hade en budget på 50€ men Mamma betalade också.
En reflex "martingal" i rosa med fleeceklädd insida. Kostade 16,50€
En rosa teddyfluff grimma. Med små hjärtan på. Denna grimma, tänkte jag åt Teija. Jag och Josefin hade velat ha den härjättelänge! Så jag kunde inte lämna den i butiken! Kostade 8,50€
En fin röd grimma med rött fleece och en söt häst på. Tänkte ha den åt Nipsu som fingrimma. 12,00€
Reflexsaker man kan ha på benen. 5,50€
ett par varma sulor och strumpor.
Lite röda rosetter 5,50€
 
 Och så min favorit.  Ett rosa reflexridtäcke!  Nipsu kommer gilla det lika mycket som jag! 38,00€
Jag tror det var det jag köpte. Tack Hööks, ni är bäst♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela