norahansen.blogg.se

Fulltuppfredag

Publicerad 2014-11-21 08:10:00 i Allmänt,

 
 
Det här inlägget skriver jag på torsdagkväll. Men publiceras på fredagsmorgonen. 
 
Hej hallå! Fredagens schema alltså. 
 
-stiga upp klockan 6. How fun? Ska till skolan lite tidigare och planera julfesten.
- Har sedan franska, modersmål och kemi. 
- Tar mellanmål med i bussen, för direkt efter att jag har kommit hem. Så blir det att åka till Classic på ridlektion. 
(Jag missade tisdagen) Lite halvnervös för den träningen. Men det ska nog gå bra. Ger bara allt jag har!
 
Kommer hem cirka klockan 6 på kvällen. Hur död kommer jag att vara då? Att har varit igång i tolv timmar. och ska ha högsta energin på hela tiden. Nåja, jag ska klara mig! Det kommer nog inte att komma så mycket uppdatering. Men ska fixa det. Vi hörs senare ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela