norahansen.blogg.se

Gårdagens jobb

Publicerad 2014-11-16 10:33:01 i Allmänt,

Hej på er! Gud, nu måste jag skärpa mig med uppdateringen. >(
Igår var en tung dag, steg upp klockan 8 på lördagsmorgonen. Nej.... Usch inte kul!
Skulle förståss till församlingshemmet. Skriftskola. Tungt och allmänt tråkigt. 
Efter det var det hem och slänga i mig mat, och direkt till stallet!
Red Blackie-pojken till ridplanen. Och ledde förståss Nipsu på första lektionen. Och tredje lektionen drog jag faktiskt själv! Duktigt Nora!
Hade bara 2 ridelever. Och jag tyckte jag klarade mig helt bra. När jag kom hem var jag såå slut att jag knappt ville röra mig. Lånade Nike bamsehörlurar och såg på en film. En bra film! If I stay.
Såå sjukt bra. Höll på att gråta ihjäl ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela