norahansen.blogg.se

I have much to tell you...

Publicerad 2014-11-06 17:18:00 i Allmänt,

Hej hejsan hörni :)
 
Istället för, eller före jag gör läxorna, beslöt jag mig för att sätta mig vid datorn och blogga ordentligt!
 
Idag har jag tre saker att göra och jag har klarat av 1/3. Jag ska till hagen och lägga på Nipsu ett täcke, och så ska jag fixa läxorna och putsa mina rdistövlar. 
Har varit och lagt på Nipsu ett täcke, mitt egna täcke som jag har haft till Zicko.
Det passade nog, tror jag. Jag såg verkligen ingenting då det var så mörkt!
Något annat har jag nog inte hunnit med. Har ganska dåligt samvete för ridstövlarna, att jag inte putsade dom i tisdags efter träningen. Men jag har helt enkelt inte hunnit!
I tisdags, var jag i stallet till halv 11 på kvällen, igår var jag färdig med att jag skulle klockan halv 10 först. Så nej, något pustande har inte blivit av!
Ska nu ta tag i pustandet av stövlarna, och läxorna. Vi får höras senare, hejdåå!
 
 
Tyckte det här citatet passade ganska bra, i vår vintriga värld just nu :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela