norahansen.blogg.se

Invalid

Publicerad 2014-11-12 18:27:21 i Allmänt,

Cha cha bloggen!
 
Jag kan beskriva min dag med ett ord- INVALID
Jag kan ju berätta varför också. Jo, vi hade ett MYCKET tungt cirkeltränings pass på gymppan igår. Det var ändå ganska roligt tyckte jag, det är roligt att ge järnet till bra musik. ;D
Sen efter det, så var det Lippas träningar... Perfekt :)
Fick konstigt nog, väldigt sjuk mage när jag kom hem.
Men det bättrade sig efter 45 min. Och på träningen var det absolut inga problem. 
Lippas träning var väldigt rolig, vi hoppade högt och stora oxrar. Med massa kluriga steg emellan. Helios gick nog helt ok. Han jobbade bra över hindrena, och stannade inte en enda gång.
 
 
Så ja, ni kan väl räkna ut att jag var bara "LITE" sjuk i musklerna idag. Vi fem (Jag och mina kompisar) har bara stönat hela dagen idag. Det tar sjukt att sitta, gå, stå och sätta sig. + att jag tog ett vaccin idag, och har sjuk arm efter det. Men det som piffade upp hela denna dag med smärta var att jag och tjejkompisarna gjorde en tur till stan!
Vi hade jättekul, jag köpte faktiskt inte mycket, försöker hålla mig till Sverige (SIHS) Men lite smink blev det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela