norahansen.blogg.se

Jag är trött, men jag lever! :D

Publicerad 2014-11-08 19:18:09 i Allmänt,

 
Hello hello! Vad gör ni en lördagskväll?
Jag gör väl inte speciellt mycket, vilar mest och tänkte kolla på en film.
Dagens ridlektioner var tunga, men det var bra sällskap, vilket gjorde det mycket lättare!
Räknade ut att jag säkert har gått 6km idag. Dagens motion- CHECK!
Det var ganska tungt, eftersom vi pulsade i snö på ganska många ställen. Men det gick bra, jag överlevde åtminstone. Red faktiskt inte Blackie, som tänkt, lite synd för jag ville verkligen rida honom!
Men det kanske kommer fler tillfällen. :)
Nipsu skötte sig väldigt bra tyckte jag. Hon gör framstg med tålamodet på lektionerna varenda gång.
Nu står hon helt stilla nästan hela tiden. Och står stilla när man stannar i ledet. Det kom man inte i närheten av förr.
Ska rida henne imorgon. Ser fram emot det! Hoppas jag får Josefin som ridkompis! :)
Så ja, dagen har gått helt bra, tungt. Men fortfarande roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela