norahansen.blogg.se

Ladda med energi

Publicerad 2014-11-10 19:54:47 i Allmänt,

Måndagar är min "ladda batterierna" dag. På måndagar gör jag ingenting, och vill inte göra det heller. 
För varenda tisdag är alltid en tung dag för mig. Och denna tisdag blir speciellt tung. Vi har cirkelträning på gymppan. Och efter det ska jag på Lippas träningar. Tungt, absolut. Men jag ska klara det. Är nästan lite orolig för att jag ska bli förkyld nu igen. För förra gången jag ansträngde mig riktigt hårt en dag, Så var jag sjuk nästa dag. 
Men iofs så var jag ganska förkyld då. Och jag är ganska frisk nu. 
Men ska gå och sova tidigt, äta bra, inte liksom bulla till mellanmål efter skolan. Utan bra mat. 
Och tagga så mycket! Läsa massa peppande citat, och inlägg på bloggar. Lyssna på musik på vägen till träningarna, vara glad och positiv hela dagen. Inte ha en massa andra bekymmer.
Och ge för fasen allt vad jag har!
Bjuder på några peppande citat jag brukar läsa före jag ska på träningar eller något liknande. För mig funkar det! Värt att testa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela