norahansen.blogg.se

Måndagen den 17.11 2014 kl. 16.25

Publicerad 2014-11-17 15:43:11 i Allmänt,

Hej hörni!
Måndagen avklarad. Eller ja, åtminstone skoldagen. 
Jag trodde faktiskt den här skoldagen ALDRIG skulle ta slut. Så tråkig var den. 
Tills vi kom till musik. Det var så otroligt roligt! Älskar min klass där alltså <3
Vet ni vad jag ska göra imorgon?
Jag ska med Mamma till Seinäjoki, och inte för vilken andledning som helst. Utan jag ska förståss till den nyöppnade HÖÖKS butiken. Det ska bli så roligt, känns som om jag ska åka till himmelriket eller nåt ;)
Ska även träffa en utbytesstudent från Taiwan. Intressant :D
Så, har bara 2 pass imorgon innan jag åker, missar gymppan. ;)
Nej, nu får ni ha det så bra! Vi hörs, Hejj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela