norahansen.blogg.se

Mina sämsta och bästa personlighetsdrag

Publicerad 2014-11-27 19:00:00 i Allmänt,

Sämsta:
 
... Jag oroar/grubblar mig/på för ALLT. Precis allt. Om det gäller hur jag ska kliva på bussen, utan att snubbla på första trappsteget imorgon. Eller om hur jag ska resa till månen. ALLT.
 

... Hemma så stör jag mig typ på allt, det går inte bara sitta där och se glad ut. Jag påpekar allting, som jag tycker att stör. 
 

... Jag gillar att prata, och jag avbryter ofta folk. Tycker verkligen INTE om då någon avbryter mig. Och så gör jag det själv... ;)
Bästa: 
 
... Jag är väldigt social och har inga problem med att prata och sammarbeta med folk. 

... Jag är väldigt envis, och kämpar alltid med hästarna in i det sista. 
 
... Jag tycker själv att jag är rätt bra på att lära ut saker och ting. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela