norahansen.blogg.se

Träning och nya sporrar

Publicerad 2014-11-06 19:39:00 i Allmänt,

I tisdags var jag på träning vid classic som vanligt.
Var inte där förra veckan, för att min förkylning höll på att döda mig haha ;)
Hade nya sporrar på mig denna gång :)
När jag kom dit var det ju definitivt mycket kallare än för 2 veckor sedan, + att det var snö. Så Helios och alla andra hästar stod inne med gosiga fleecetäcken på. Alla hästar som tillhör ridskolan, så hade samma sorts fleecetäcke. 
Ett klarblått, med röd och guld kant. Från schokemöle tror jag :) Hur snyggt alltså!
Träningen gick nog bra, det gick bättre än ad jag hade förväntat mig. Sporrarna funkade bra, måste bara dra upp dem emellanåt. Vi hoppade på volt och en studs serie + lite dressyr. 
 Var riktigt nöjd med träningen och Helios. Det bästa var att när man gick in i stallet igen, fick man lägga på gosiga fleecetäcken och ge hö- bland det mysigaste man kan göra i ett stall på vintern.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela