norahansen.blogg.se

13 question tag

Publicerad 2016-04-08 13:00:16 i

Frågorna är på engelska, men hoppas att ni förstår ändå!

What do you order at Starbucks? 
- En mango passionfruit milkshake

What's one thing in your closet that you cannot live without? 
- Mina peak Performance- Hupparis!

Whats one thing that most people probably don't
know about you? 
- Att jag har en Mamma som är från södra Finland och därför pratar jag bra högsvenska!

Name one thing you want to do before you die!
- Skänka pengar till någon rädda djur organisation och fara på Safari i Afrika!

What's one food that you cannot live without?
- Potatis :D och choklad!

What quote/phrase do you live your life by?
- Har många! T.ex Better to fight for something than live for nothing!

What do you like and dislike about the YT community? 
- På yt finns det någonting för alla, men jag avskyr reklamerna!

What's your number one song listened on iTunes?
- Har inte iTunes ;)

What kind of style would you defime yourself as having?
- Inte någon speciell, gillar att klä mig bekvämt.  Går med mycket lite smink t.ex. bekvämt helt enkelt!

Favorite number? 
- 14

Two hobbies?
- Ridning och blogga om det räknas?

Two pet peeves? 
- När folk t.ex knakar fingrarna.  Och när folk smaskar!

Guilty pleasure?
- ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela