norahansen.blogg.se

Bloggpaus var det!

Publicerad 2016-04-06 05:56:46 i

Ojdå, har inte bloggat sen i lördags.  Hupps... 
men har liksom varit lite frånvarande i allt den senaste tiden.  Har t.ex inte varit ALLS på yt, inte kollat några bloggar alls och sånt. 
Men nu ska jag försöka att få upp ett inlägg per dag åtminstone!!
Igår var jag och red Mir igen :)
Det var tungt men jätteroligt! Har inte riktigt tränat ordentligt på hela vintern, så det var ganska tungt eftersom Mir är en häst som man måste rida med hela kroppen. Men han var så fin! Hans galopp är jättebekväm och man kan justera den hur som helst! 
Bara att rida vidare och hitta mera knappar. :)
Idag var det meningen att jag skulle ha haft ridlektioner, men det regnar lite väl mycket så de blev inställda. Det var lyckligtvis PRECIS vad jag behöver.  Har lite läxor att ta igen, och kroppen behöver vila lite. :)
Ska också förresten till Stockholm på fredag!
Nike ska och skriva nåt högskoleprov och jag och Mamma ska med! Längtar till Sverige ♡♥
En chillbild på Nipsu ♡
Vi hörs sen! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela