norahansen.blogg.se

Dagen av dagsverke!

Publicerad 2016-04-21 19:55:46 i Allmänt,

Idag har vi haft dagsverke i skolan, alltså då får man vara hemma eller någon annan stans och samla in 10 €. Jag har städat hela dagen, det har varit min uppgift. Tog mig en sovmorgon, vilket behövdes, har sovit på tok för lite de senaste veckorna! Och hade sedan massa Harry Potter videor på när jag städade. Det är så roligt att höra på brittiska, och man lär sig väldigt mycket nya ord!
Har förstås också varit i stallet, har både ridit Nipsu och haft en ridlektion! Ridlektionen gick bra, inget extra precis men det har varit lektioner nu från måndag-torsdag. Så jag börjar bli väldigt trött på det! :/
Nipsu har gått riktigt bra, inget extra med henne heller. 
Hade inte så mycket mer att säga, blev ett ganska tråkigt inlägg men det fanns inte mycket intressant att berätta!
Ska kolla om jag har några läxor, annars så surfar jag runt på Pottermore :D
Saknar Baccus ibland <3, men vet att han är på ett bättre ställe nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela