norahansen.blogg.se

Harry Potter - the end.

Publicerad 2016-04-17 09:24:52 i

Nu, efter typ en månad och en vecka så har jag läst alla Harry Potter - böckerna och sett alla filmerna. Lite separationsångest? Svar : JA.
Därför hade jag kanske tänkt att jag kan göra en Harry Potter tag nu? Det skulle vara kul. Dock får det bli i ett annat inlägg :)
Ska ta en LITEN paus nu, och sen köra igång igen med att läsa böckerna på engelska tror jag! :)
(Lite nörd, javet) Det skulle i så fall bli min första serie med böcker på engelska :D

Över till lite hästprat!
Jag hade lös Nipsu och Deli på plan igår, de båda har lite FÖR pigga dagar just nu. Så de fick springa sig rejält svettiga på egen energi ;)
Söta och svettiga var de efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela