norahansen.blogg.se

Sista jobbiga veckan nu!

Publicerad 2016-04-08 09:31:00 i Allmänt,

 
Hejj!!
Har fysikprov imorgon. Känns verkligen som om jag inte kan någonting.... Snälla låt mig slippa😰😭
Måste bara försöka ta mig igenom det, har sen matteprov på torsdag också. Suck...  Orkar verkligen inte. 
Efter den här veckan har vi bara lätta förhör och massa extra saker i skolan. Så då är det nääästan sommarlov!
Man får blicka framåt helt enkelt😊 även fast det inte är det lättaste!
Nipsu har gått riktigt fint den senaste veckan. Det har varit lite varmare, och då brukar Nipsu lägga på ett chill-mode. Man får bara akta sig då det är sååå varmt att hon inte blir allt för chill 😉 då går hon ingenstans! 😂
Ska så fort jag får tid, lägga in lite nya fräsha bilder in här på bloggen ☺️ Har bara fullt upp nu till torsdag. Så ni vet att uppdateringen kanske inte kommer att vara den bästa tills dess. Men ska försöka mitt bästa 😃
Vi hörs och vi ses! Nu måste jag repetera fysik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela