norahansen.blogg.se

Varmt och skönt!

Publicerad 2016-04-28 21:37:52 i

Hej hörni!
Idag har det varit typ 12-13 grader hela dagen. Känns så skönt att vara ute och inte alltid behöva frysa ;)
Igår var det hoppträning. Vi fick ett tillfälle att byta hästar till just den här hoppträningen, och ridskoleryttare som jag är så bytte jag gärna! :)
Jag red en häst som kallas för Fjalle, men heter egentligen Diabolo. Mycket finare namn än Fjalle i alla fall :D
Han är av en väldigt mycket trögare/större och längre sort än Nipsu, men han gjorde sitt bästa i alla lägen. Även fast man kom helt konstigt på hindret så hoppade han i alla fall! Så var riktigt nöjd med honom i slutet.  Det var roligt att byta häst! :)
Ikväll så har jag ridit Nipsu barbacka och kollat på då andra har hopptränat! Det var kul! :)
Taggar för en hopptävling på söndag som kallas för Första Maj Hoppet, ska bli roligt att fara dit och kolla :)
 Jag hör av mig! Godnatt ♥
Harry Potter quotes in my ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela