norahansen.blogg.se

- 26.2 grader ute.

Publicerad 2016-01-06 18:07:56 i Allmänt,

 
Hej! Jag fryser... Kallt som sjutton ute. 
Trotsade ändå normerna och begav mig till stallet i dag. Everything for the horses, right?
Alla hästar verkade må bra trots kylan, men alla såg ganska roliga ut, de var helt täckta med frost!
Kolla bara på Wilma!
 
Så sött! Och det såg sååååå kallt ut. Men frosten var ju bara ovanpå pälsen. 
Nipsu har på sig sitt tjockaste vintertäcke, det som jag köpte i somras ;)
Det är ett jättebra täcke, glad att jag köpte det. 
Bildresultat för biltema talviloimi
(från www.biltema.fi)
Nu ska jag ringa ett samtal och kanske kolla på en film!
Jag tror jag hinner, man måste ju tänka på att man har skola i morgon också.:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela