norahansen.blogg.se

Det är inte det att jag är sjuk. Det är det att jag inte blir frisk!

Publicerad 2016-01-16 17:47:37 i Allmänt,

Vaknade i morse med feber. 
Åhh... skulle kunna strypa den här förkylningen. 
Hatar över hela mitt hjärta att vara sjuk och inte kunna göra något.  Kryper ur skinnet snart!
Var i alla fall i stallet en stund.  Har tagit det så lugnt som jag bara har kunnat med Nipsu de senaste dagarna. Har ridit med bettet en gång och det funkade helt okej. Inte superbra, inte jättedåligt heller. 
Idag släppte jag lös henne på plan. Jag tänkte att hon skulle springa runt som en galning, men hon var bara så fruktansvärt gullig! Hon travade mest runt mig på en volt och kom hela tiden och stack nosen i min hand. Jag behövde bara vissla på henne så kom hon galopperande till mig ♡♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela