norahansen.blogg.se

...

Publicerad 2016-01-25 19:58:07 i Allmänt,

Idag är det måndag. Och det första jag kan säga att jag mår mycket bättre. Var till läkaren idag och har ingen öroninflammation.  TUR!  Hade bara massa andra småproblem med öronen. 
Äter Duact och tar nasonex nässpray nu ett tag och sen är jag frisk! Yippi!!
Nipsu har efter en.... ca 3 veckors tjatande gått över på "min sida" igen!  Nu är hon faktiskt helt sammarbetsvillig och rolig att jobba med. :)
I Lördags var hon som en dröm. Helt avslappnad i skritt/trav/galopp och gick faktiskt att jobba med. Herregud att jag fick det att funka utan tränare. Min galenpanna! 
Idag var vi ute och busade i snön. Fint underlag var det så det gick att trava/Galoppera överallt!
Nipsu var som en bomb. Men det var JAG till förvåning också. Så vi tog lite ut varandra på vår snabbhet ;)
Den ponnyn känner mig bäst.
Vet att detta säkert låter konstigt i andras öron. Men jag tror nog att hästmänniskor förstår vad jag menar. 
Hon känner mig bäst, det finns saker jag aldrig skulle säga till nåt på 2 ben. Men hon vet det i alla fall!
Thank you for guarding my secrets... ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela