norahansen.blogg.se

Första dagen i skolan

Publicerad 2016-01-04 18:30:05 i Allmänt,

Har inte sett första dagen i skolan alls positiv. Allt blev fel på morgonen och passen gick mer än trögt. 
Ingen bra första skoldag inte...
Men, måste försöka se allting från den lite ljusare sidan. Om jag koncentrerar mig mera på timmarna så brukar det ju gå fortare, inte sant?
 
Nipsu fick en vilodag hon inte behövde idag. Jag konstaterade nämligen försent att jag åker till Åbo i slutet av veckan. Visst är det kul att åka till Åbo, men det var inte riktigt planerat. Hoppas att någon snäll stallkompis kan hjälpa mig att hålla henne igång! :)
Det som jag tror blir mest kul med att åka till Åbo är att jag får åka till en jättebra hästbutik som finns där. Jag funderar på att köpa ett bett, som jag har pratat om i något annat inlägg.
 
Skulle faktiskt ha lust att fara ut och springa, men jag tror knappast det. Det är så fruktansvärt kallt. 
Gillar när det är mellan -5 och -10. Då går det jättebra att vara ute!
Men när det är som nu, -17.
Så är det helt omöjligt att vara ute, det blåser iskallt, allting blir torrt, huden i ansiktet och händerna. 
Don´t like it!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela