norahansen.blogg.se

Nyårslista :)

Publicerad 2016-01-02 13:00:00 i Allmänt,

Hej! Lånade ideén från Calleoville.blogg.se.
Hon som skriver verkar som en helt sjukt härlig tjej och hon har en superbra blogg!
 
Gjorde du nått som du aldrig gjort förut?
- Ohjaa... Jag var t.ex till Holland och arbetade som hästskötare på ett fint tävlingstall ;)
Inte vardagsmat inte!
 
Har du några nyårslöften?
- Inte så speciellt mycket. 
Men att äta mer bra mat. Inte för mycket godis, utan mer hälsosamt. 
Och försöka sluta småäta så mycket som jag gör också. 
 
Vilka länder besökte du?
Finland, Portugal, Italien, Tyskland, Lettland, Holland och Belgien tror jag :)
 
Vilka datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
Jadu... 1 Januari då jag flyttade Nipsu till Broändas, ett stall där vi utvecklades så sjukt mycket under 2 månader.
 
Vad var din största framgång 2015?
Absolut den "framgången" som utvecklades då jag hade Nipsu vid Broändas. 
Vi fick henne lugn, trygg och i en lång låg form. I alla gångarter. Och hoppningen funkade som aldrig förr!
 
Största misstaget?
Kanske inte något med hästarna, men att jag litade för mycket på vissa människor och sa saker åt dem som sen spreds vidare och blev lögner. Borde lära mig att hålla tyst. 
 
Bästa köpet?
Faktiskt så är det en sadel. Jag har precis köpt en ny sadel åt Nipsu, som är min egen. Jag hoppas den håller sig att vara mitt bästa köp!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Träningar. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nipsu, min älskade tokfia. Jag skulle aldrig ha klarat mig utan henne. + Att en viss Bono-hund med stora bruna ögon också har hjälpt till att liva upp stämningen ibland!
Och förståss mina bästa kompisar. De gör mig glada! Vad jag än hade för humör från början!
 
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2015?
Lush life, What do you mean och Hello
 
Var du gladare/ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Kanske lite ledsnare enligt mig själv. Kände mig väldigt ensam i många situationer. Hoppas det ändras i år. 
 
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Tagit det mer lugnt. Inte stressat så mycket!
 
Blev du kär i år?
Nej
 
Favoritprogram på TV?
Tanked på animalplanet! HAHA. Men det gillar jag!
 
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag vet faktiskt inte... svår fråga!
 
Vem saknade du?
Olika personer, mest inom hästvärlden.
 
Den bästa nya personen du träffade?
Nog för att jag har träffat dem förr. Men Emma, Joonas och Hanna i Holland. :D
 
 
 
 
 
Sorry för ful bild Nike... :D 
 

Kommentarer

Postat av: Nike

Publicerad 2016-01-03 13:35:00

Murr... :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela