norahansen.blogg.se

Dressyrträning och djurläkar besök

Publicerad 2016-05-29 08:55:10 i Allmänt,

Hallå 😃
Hade som vanligt dressyrträning igår, det var den sista lördagen det blev dressyr, sen är det avslutning och ridläger och massa sånt! Men säkert kommer det flera tillfällen i sommar för dressyrträning också. 
Här är någon bild  på mig och Nipsu efter träningen. 😊
Gillar ni min lippis från Biltema? 😉😂
Den är asful, men att vara fin är inte den saken jag prioriterar högat när jag är i stallet 😆
 
Tog senare hand om Deli lite grann. Vi kylde ben och var och äta gräs 😊
 
Bono (min hund) blev sjuk senare på kvällen och  vi blev tvungna att åka till veterinären och söva ner honom. 
Han var helt slut efter besöket och bara sov, typ halvdöd. Så jag sov på nedervåningen för att hålla koll på honom. Nu är han piggare, hoppas att han repar sig!
😯😷😩
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela