norahansen.blogg.se

Har inte hunnit!

Publicerad 2016-05-06 06:22:03 i Allmänt,

Hej, här har det varit tyst!
Förlåt mig, men jag har int alls ÖVER HUVUDTAGET hunnit blogga, det har varit saker varenda dag, vi hade ju ledigt igår och jag var på 3 ställen. Först i stallet och red Nipsu med Deli och Nike, sen och rida Mir, och sen direkt till kompisarna! :D. Hela dagen gick åt till det och jag hade inte ens en tanke på att läsa bloggar  eller något annat under hela dagen!
Samma sak var det onsdag. Jag for iväg direkt efter skolan, och kom hem först sent på kvällen.  
Dock så kan jag överraska er med att jag har mycket nya bilder på mig och Nipsu ♡
Nike är hemma, vädret har varit perfekt, så hon har hunnit fota lite ;)
Haha! Det här är såå sant :,D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela