norahansen.blogg.se

Den sista november 2016

Publicerad 2016-11-30 06:13:00 i Allmänt,

Imorgon är det första december :) Kul!
Här var jag bor så har vi faktiskt fått lite snö eller ganska mycket enligt mig.
Det är mysigt. Jag gillar snö. Men helst skulle det få hållas ganska varmt också ;) Gillar inte när det är -25 och neråt. Vem gör det egentligen?!
Bildresultat för snöflinga
Igår var jag rätt sent till stallet eftersom jag hade en ponnyklubb på eftermiddagen/kvällen (från halv 6 till 7)
Vi var inte så många men det var rätt kul ändå. Söta barn som frågade mycket :D
Jag berättade om tävlingar sådär allmänt för dom och det var riktigt roligt!
Sen efter for jag och rida Mir, testade faktiskt första gången på att rida honom barbacka. Det var så sent och jag skulle inte ha haft tid och energi att få till ett riktigt krävande ridpass för oss båda så det blev barbacka istället. Mir var jättesnäll, han brukar ju kunna vara lite spookie, men den här gången så var han jättelugn.
Dock såååå obekväm att sitta på! Herregud :) Men han är ju som tur inte tänkt som barbacka häst.
På torsdag ska det möjligen bli hoppträning igen! :D om jag får Pappa med så far vi ;)
Nu ska jag börja göra mig i ordning, vi ses bloggen! :D
Bildresultat för Horse Quotes
Hihi, så jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela