norahansen.blogg.se

Helg 😆

Publicerad 2016-11-13 16:52:24 i AllmÀnt,

Den hĂ€r helgen har varit riktigt bra 😊
I Fredags sĂ„ firade vĂ„rt gĂ€ng mina tvĂ„ vĂ€nner som fyllde 16 vs 17 Ă„r 😉😂 Grattis Betta och Jimmy 😃🎂 det var en rolig kvĂ€ll 😄
Sen har jag egentligen resten av helgen Ă€gnat mig Ă„t hĂ€starna! Har hjĂ€lpt till och varit och kollat pĂ„ dressyrtrĂ€ningar i Karleby pĂ„ bĂ„de lördag och söndag och det har varit vĂ€ldigt kul och intressant. Man lĂ€r sig finska och dressyr pĂ„ samma gĂ„ng 😉 Multitasking 😃
Sen har jag ocksĂ„ ridit Mir 🐮
Var pĂ„ en terrĂ€ngtur i gĂ„r och han var riktigt duktig, inte alls lika sjopig och rĂ€dd som han brukar vara 😅 Vi utforskade lite nya stĂ€llen och travade pĂ„ pĂ„ grusvĂ€gar na.  
 I sitt rosa Bucas-tĂ€cke 😍 Ă€r han inte söt? 💖
Nu har jag hela kvĂ€llen ledig för att göra ingenting och kunna koppla av lite emellanĂ„t ocksĂ„ 😉 Ska bli sĂ„ skönt! Vi fĂ„r höras nĂ„n annan gĂ„ng 😄

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela