norahansen.blogg.se

Första tävlingen med Mir 😃

Publicerad 2016-09-27 05:14:19 i

Hej hej! I lördags var ju min första tävling med Mir, och det var först och främst super roligt 😄
Mir var stencool hela tiden, inte alls rädd för något. Han har ju tävlat en hel del. Så han kunde sin sak 😉
Det var nog bara jag som var nervös hehe... vilket gjorde att i första klassen så glömde jag banan. Och det resulterade att jag tog en volt och fick 4 fel för det. Det var ändå en bra bana. Mitt fel, men jag har ändå inte tävlat mycket alls så nåja. 
Klass nummer 2 gick mycket bättre! 😊 Då hade jag bättre grundgalopp och glömde inte banan 😂 Visst kom det lite missar här och där. Men roligt var det!
I omhoppningen så skitpetade vi dock ner sista hindret... synd för det hade annars varit en superbana både grundomgången och hoppningen. 😡 men jag red ju egentligen inte för att vinna och det var en bra bana annars så mer än nöjd kan jag knappast vara! 😄 Vill också säga tusen tack till Nike som var med som hästskötare och Dennis som chaufför 😙 Jätteroligt 😅 Har nog bilder på kameran. Men nu får ni nöja er med det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela