norahansen.blogg.se

Livet rullar på😃

Publicerad 2016-09-04 10:00:33 i

Hejsan! 
Ville bara kika in här och säga att jag mår bra 😊 Har varit helt OTROLIGT förkyld den här veckan och slutet av förra veckan. Men nu börjar det äntligen bli lite bättre. Har hosta ännu, men snart ska jag nog vara frisk 😊
Nu snart ska jag med på en terrängtävling/träning. Ska alltså inte tävla själv men ska med och kolla  😉 Det ska bli roligt 😊 Ska sen rida Mir, kämpar på med honom så gott jag kan. Jag hoppas att vi har gjort något framsteg de senaste dagarna. 😆 Annars är mitt liv ganska trist, ganska vanligt. Skola, hästar, läxor. Allt i en stor cirkel 😂 
Men så fort jag får lite tid över så ska jag berätta för er om lite planer och resor och annat som man har att vänta på😄 
Vi får höras 😉 Hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela