norahansen.blogg.se

Vet ni vad?!

Publicerad 2016-09-23 12:33:12 i Allmänt,

Skrev faktiskt här för ett x-antal månader sedan att så fort jag får tid över (något som verkar förekomma väldigt sällan i mitt liv) så skulle jag berätta för er vad som kommer att hända nu i höst!
Nåja, nu har jag äntligen klarat av provveckorna i skolan. HUR vet jag inte men I'm still alive! :D Och har en liten stund över så då tänkte jag att jag ska berätta för er.  
Jag ska till USA om så lite som 11 DAGAR (!!!!!)
Detta har varit planerat väldigt länge, men när och hur var har varit så osäkert att jag inte har skrivit om det så mycket på förhand. Jag ska inte till USA bara för att. Utan det är med ett projekt som min Mammas skola och vår skola ordnar. Vi ska till Seattle och till Vancouver i Kanada. Vi är 22 stycken elever + 5 lärare. Jag reser med årkursen som går över mig. Men alla är jättesnälla och trevliga så det ska nog gå bra :)
Vi ska vara i Seattle några dagar och sen ska vi till ett litet ställe som heter La Conner som ligger kanske 100 km norr om Seattle, där har vi en vänskola och vi ska bo med vänfamiljer. Min "vän" eller vad man ska säga heter Aubre och hon har varit här i Finland i samma projekt. Vi är lika gamla och hon är supertrevlig!
Sen så ska vi över till Kanada och besöka en privatskola och bara allmänt turista. Vi ska även gå på en NHL ishockeymatch och även fast jag typ kan ingenting om ishockey så ser jag fram emot det jättemycket.
Detta ska bli en såååå rolig upplevelse och jag är så tacksam för att jag får chansen att åka med.
USA in my <3
Bildresultat för Seattle
 
Bildresultat för ´La conner
Bildresultat för vancouver canada
 
Mir kommer Malin och Lina att sköta om. Även Nike då hon är hemma. Jätteglad för det och det känns som om jag inte alls kommer behöva oroa mig för honom ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela