norahansen.blogg.se

):

Publicerad 2013-08-03 14:52:47 i Allmänt,

Öh heej, jag är lessen för att det går så dåligt med uppdatering nu men har nästan inte nån tid över attblogga! har just nu varit och rida Zicko ked Josefin, det gick kanske inte så världs bäst men riktig ok! Vi skrittade först och sen red vi upp en "plan" i hagen! Och red lite på den! det märks VERKLIGEN att man inte har ridit på en plan sen i våras! jag fick kämpa mycket med honom för att få honom att gå någålunda bra, men men det bara att träna träna träna och träna lite till! och nu när skolan börjar ska jag och några andra få börja träna för en tränare! ROLIGT Nu ska vi snart till en villa! Kommer bli sååå skönt! Sa bara äta nåt först! Få se om jag kan blogga! Men idag är jag väldigt upptagen! Vi ses vääl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela