norahansen.blogg.se

Gjort mig i ordning för imorgon

Publicerad 2013-08-12 19:51:28 i Allmänt,

Tjenis! Jag kom hem från ridningen ungefär halv åtta, det gick bra, Zicko lyssnade mycket bättre än förra gången då vi red på en ridplan! Böjningen gick bra, men skänkelvikningarna var en aning sega! Men bara att öva! Sen red vi en stund i terräng, det gick bra och jag passade på att njuta för det här var sista gången jag red på denna sommar! Men ridningen slutar ju inte för det! Sommaren 2013 kommer jag nog minnas mycket bra! Speciellt USA resan! den kommer jag nog aldrig att glömma! men imorgon börjar skolan -spännande! Kommer hem klockan ett i morgon! Bloggar då! Och ska göra ett blogginlägg före jag sticker till skolan vad jag har på mig och så! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela