norahansen.blogg.se

Helg

Publicerad 2013-08-24 14:05:24 i Allmänt,

Tjenis bloggis! Imorse var jag, Nike och några andra till en ridplan och drog upp grästuvor ur marken! (den planen hade inte blivit använd på länge så därför växte det lite ett och annat på den) Det var ganska tråkigt men det gick nog bra! Har också skaffat fram dressyr programmet jag ska rida på måndag! Det var inte särskilt svårt! Bara Zicko går bra! sen när jag kom hem så slappade jag bara och gjorde ingenting och det gör jag fortfarande! Fast jag ska nog fara till Fammos idag också!

Kommentarer

Postat av: Sanna & Josefine

Publicerad 2013-08-24 17:19:29

Superfin blogg! :)

Svar: Tack! Och ni med!
norahansen.blogg.se

Postat av: Cajsa

Publicerad 2013-08-28 22:01:45

Hejsan! Super kul blogg! 

Vad är just ditt mål med din blogg? 

Kramar Cajsa

Svar: OJ, det var en svår fråga men det är väldigt kul att du frågar!Mitt mål med min blogg är nog att. Den ska bli lite större, och att jag ska våga säga lite mer vad jag tycker på den! + att uppdateringen ska bli konstant bra!
Kul att du frågade! <3
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela