norahansen.blogg.se

HELIGA SAKER alltså...

Publicerad 2013-08-19 20:45:44 i Allmänt,

GUd vad jag har mycket att göra och skriva om! Kejj... skolan var riktigt kul, och när jag satt på bussen hem kom plötsligt Nike och frågade! "Skulle du vilja va med på en tävling imorgon med Zicko?" Jag blev ganska förvånad men sa sen " Jooo absolut!!" Sen skulle vi hjälpa till på ridlektionerna och jag red Baccus dit! Hopplektionerna gick hur bra som helst! Alla red superbra tycker jag! Lotta var nog dagens stjärna med grymma J på ryggen! Hon hoppade allt vad man bad henne om! Guud vilken omändring! så dagens stjärna var Lotta! HELT klart! Sen red jag Zicko till stallet och nu ska jag nog gå och sova! Men med många tankar i huvudet minsann! Men jag ska göra en så kallad mental träning som M lärde mig! Ska se om det funkar! Men det kommer inte komma så mycket inlägg imorgon, men ska se sen då jag kommer hem! Imorgon är det tävlingsdags!

Kommentarer

Postat av: Ericis

Publicerad 2013-08-19 21:42:56

Ja,a. Lycka till tå zicko!!! ♡.♡. :D

Svar: Tackar! (:
norahansen.blogg.se

Postat av: Ica

Publicerad 2013-08-19 21:44:01

Med zicko meena jag! :D

Svar: Ah okej! (;
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela