norahansen.blogg.se

"Jag är Nellie" serien + lite annat!

Publicerad 2013-08-30 19:36:12 i Allmänt,

Hello läsare! <3 Kollade just på senaste avsnitt från serien "Jag är Nellie"! tyckte det var ett superbra avsnitt! Tycker verkligen om variationerna och det är riktigt BRA lagat! Ni borde kolla på den! allt finns på nellieberntsson.se eller på hennes sida på youtube som heter Nellie Berntsson! Den här gången pratade de om smink! Riktigt intressant, fast ärligt jag inte är så speciellt intresserad av smink, men det var ett kul avsnitt! Ja, över till annat! jag lagade kvargglass till efterrätt igen, för att alla ville ha det! =D imorgon ska jag till en kompis villa och fira venetsiansk! superroligt! Nu ska jag titta på lite avsnitt från " svenska hollywood fruar" (ursäkta om jag hade stavfel) Det är svinkul att titta på! Min förebild! (bilderna är tagna från nellies blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela