norahansen.blogg.se

Sorry för bad uppdatering!

Publicerad 2013-08-13 20:34:56 i Allmänt,

Men hej! Flåt för att jag inte har uppdaterat men det ha varit ridlektioner, och jag hjälpte till! Först red jag Baccus från stallet, han var snäll, men de kanske inte så mycket att säga då man bara skrittade på halvlånga tyglar! Sen var det tre st ridlektioner, tyckte allt flöt på väldigt fint! Lotta var väldigt slö först men hon vaknade lite till slutet, Zicko, Wilma och Teija var pigga och glada som vanligt! Roope och Baccus var också riktigt bra! Roppe började faktiskt tagga till lite i galoppen, vilket är OVANLIGT för honom! Baccus lufsade på! (;
Första skoldagen var riktigt bra! vi hade inte så mycket, bara info och sånt! Men ser fram emot imorgon iaf! Undrar vad jag ska ha på mig? haha vet INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela