norahansen.blogg.se

Tävlingen = INTE som planerat

Publicerad 2013-08-26 20:26:00 i Allmänt,

Var ska jag börjaaaa? Jo först och främst red jag inte Zicko, jag red Wilma Zicko blev halt, och kunde inte vara med... Tråkigt men så är det! ): Jag tog Wilma i stället och red en clear round klass med henne! Och ja, jag är faktiskt för lång för henne, men jag väger typ ingenting och hon är stark, så det gick hur bra Som helst! Vi kom felfritt! :DD otroligt glad för det! För hon brukar vägra myyycket! Såå dagen gick inte riktigt som planerat, men jag är vääldigt glad för att jag fick rida Wilma! Fick en medalj och en svamp som man kan tvätta hästar med till pris! jag är inte ororlig för Zicko än, bara synd att han blev halt, men hoppas han blir frisk så fort som möjligt! Och jag red Zicko till stallet så han kunde få vila, så jag vet inte vem som vann! jag hoppas att det är Malena! För hon red grymt bra i hoppningen! Nu hoppar jag i duschen, gör läxorna och rapporterar så fort Nike kommer hem vem som vann! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela