norahansen.blogg.se

Träningen + fullt upp!

Publicerad 2013-08-22 19:35:02 i Allmänt,

Hej FÖRLÅT så mycket för att jag inte har bloggat men jag har en andledning! På morgonen fick min telefon nåt damp fel jag kunde inte blogga på morgonen elr i skolan! en när jag kom hann jag bara äta och sen var det träning! JA, träningen! Den gick KANON! vi hoppade och det gick huuuuuuur bra som helst! Zicko var helt mega bäst! och jag slog typ höjdrekord! Malin är en väldigt grym tränare! jaa så träningen gick super duper bra! Och nästa träning har vi dressyr! Yeyy! imorgon är en fanska ansträngande dag! Men jag ska kämpa igenom den! Vi ses imorgon! Bättre uppdatering LOVAR

Kommentarer

Postat av: Friskey

Publicerad 2013-08-22 19:39:30

Åh älskar alla dessa Nalle Puh konversationer, dom är så söta! :)

Svar: Jag älskar dom också! (:
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela