norahansen.blogg.se

Bella... :)

Publicerad 2013-12-11 20:08:00 i Allmänt,

Hellou!
Ikväll red jag Bella istället för Ossy, för det var så halt och mrökt så det var liksom ingen vits att rida i terräng!
Usch fy! Jag AVSKYR när det är så himla halt! Isen är så blank att man kan spegla sig i den! Mamma mia!?...
Men ja, jag red Bella på planen och det gick jättebra!
Det är verkligen mysigt att rida tinker! Så flytande men stora rörelser! Oh guud... :)
Sen pysslade jag och S i stallet en stund, vi gick igenom lite grimmor! S har säkert hundratals! Och alla är superfina! Nice alltså! Älskar grimmor och schabrack som man kan para ihop, köpa och matcha! Verkligen skitkul!
Jag ska rida med S i helgen också! Då får jag rida Ossy! Oh yea... :)
Imorgon är det ju också ridlektion vid Kvarnbacken! (Gud va mycket häst!) 
Jag undrar vem jag rider, jag KAN nog rida Molli, det är inget fel med det, men jag är också lite sugen på att pröva någon annan! Jag har ju ändå ridit molli två gånger i rad nu! Det skulle verkligen vara kul att rida någon häst vid Kvarnbacken som man inte har ridit på länge!
Som... Rodney till exempel! Hah okej, jag red faktiskt Rodney mycket på ridlägret i somras men ändå!
Eller kanske... Lilleman! Han skulle jag gärna rida! För han red jag inte på ridlägret senast och jag vet inte när jag sist red honom! Han skulle kul att rida! 
Ja, jag önskar Rodney eller Lilleman till imorgon! Får se om mina önskningar slår in?
 
Bella:)
 
 
Har haft denna, men den beskriver min dag perfekt... ;)
 
 
 
 
 
Så gulliga!
 
En ryttare som jag stycker att har sjukt bra klädstil på hopptävlingar är Tyra Sjöstedt!
 
 
Lilleman! (bilden tagen från Stall Kvarnbackens hemsida)
 
Rodney (bilden tagen från Stall Kvarnbackens hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela