norahansen.blogg.se

Den stora hemligheten!

Publicerad 2013-12-01 18:33:21 i Allmänt,

Hejs! 
Ska nu förklara den stora hemligheten, jag har haft här på bloggen!
Jo, när Zicko for, så har jag inte haft någon häst att rida ut med kompisar, träna eller någonting med. 
Visst jag har Wilma, men hon är ju lite liten för mig!
Så mamma har pratat med en som bor här, och idag fick jag pröva en av hennes hästar!
Och det roligaste är att hon har tinkerhästar!
TVå stycken för att vara exakt! Den ena heter Bella, och den andra heter Ossy!
Och så har hon en New forest som heter Bricardo!
Jag red Bella och hon red Bricardo idag! Det gick jättebra! fast det blåste nåt så otroligt!
Jag ska och rida också någon gång inne i veckan! Det ska bli jättekul! 
Jag är SÅ glad över att få rida där! <3
Bella

Kommentarer

Postat av: Vanessa

Publicerad 2013-12-01 19:06:56

Så kul!

Svar: Ja visst är det!
norahansen.blogg.se

Postat av: Alexandra

Publicerad 2013-12-01 22:14:59

Vad kul!

Svar: Ja visst är det!
norahansen.blogg.se

Postat av: Friskey

Publicerad 2013-12-02 11:45:32

Åh tinkerhästar är så himla fina och mysiga :)

Svar: Ja de är dom!
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela